יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

נוכחות אינטרנטית בסרטוני וידיאו


סיבות טובות לצלם ולהעלות לאינטרנט סרטוני וידאו


לאחרונה גוברת הנטייה ליצור מיתוג אישי והעברת מסרים, בעזרת סרטוני וידיאו והעלאתם לאינטרנט .בעזרת סרטוני וידיאו נוצרת השפעה אפקטיבית ומהירה על קהל היעד שלנו.

אכן" תמונה שווה יותר מאלף מילים" וסרטון וידיאו שווה הרבה יתר להעברת המסר.הצופה בסרטון
וידיאו קולט את המסר להבנתו עם יותר חושים מכל מסר המועבר על ידי טקסט ,או MP3

בסרטון וידיאו ערוך היטב אנו נראים יותר ממשים ומוחשיים, מאשר בכל מדיה אחרת, לכן קל לצופה להזדהות ולהתחבר אלינו. בסרטון וידיאו אנו מאפשרים יותר חשיפה על עצמנו, דרך זו משפיעה על יצרת אימון אצל הצופה בו .מי שצופה בסרטוני וידיאו, במשך הזמן עשוי להרגיש כאילו הוא מכיר כבר את מעביר המסרים דרך הסרטונים

אנשים מטבעם מתחברים עם אנשים ולא עם המוצרים ש מציעים להם לקניה הצגת סרטוני וידיאו עם מסר בעל ערך, הינה דרך אפקטיבית להשגת מיתוג אישי להגדיל את הנוכחות והנראות האינטרנטית שמסייעת רבות להגדלת את רשימת התפוצה

ישנם אנשים שחוששים בתחילה מהעלאת סרטון לאינטרנט, אינם רגילים לחשיפה העצומה של האינטרנט, ולדבר אל המצלמה ניראה להם לא טבעי.

הדרך שמאפשרת להתגבר על תחושות מעכבות כאלה, ולרכוש יכולת להצטלם טוב למסך היא, לפני העלאת סרטון לאינטרנט, לתרגל ולתרגל שוב. לעשות סימולציות ולהתאמן עד שההרגל הופך לטבע שני, כמו חלק מאתנו, ולאחר מכן הסרטת וידאו והעברת המסר בו זמנית נעשית בצורה טבעית וחלקה וספונטנית, כמו עוד הרגל נרכש.

הכנת סרטון וידיאו אופטימאלי:


ראשית יש להכין את המסר ולהיות בקיאים בו. לפני הכנתו יש לערוך מחקר קטן. המסר צריך להיות קצר, תמציתי, שמציג בעיה של קהל היעד והצעה יעילה לפתרונה.

כדי לסקרן את הצופה כדי שיצפה בסרטון שערכנו על הכותרת והתקציר לתיאור הסרטון להיות מעניינים ואטרקטיביים

טכניקה לעריכת הסרטון:


הצילום נעשה בדרך כלל בעזרת מצלמה דיגיטלית, או על ידי הטלפון החכם בתכנות לצילום בווידיאו עם הקלטה בו זמנית. עריכת הסריט יכולה להיעשות בתוכנות כאלה

 camtasia, Movie-maker, Picasa, adobe Premierותוכנות נוספות.

לפני הצילום:


להכין תאורה טובה ורכה שבאה מלפנים לא, מאחור, לא תאורת ניאון. התאורה האופטימלית היא תאורת אור היום , לא ממש בשמש .להתמקם במרחק מתאים ומול מצלמה .כאשר המצלמה מצלמת את הדמות מלמעלה מעליה או מלמטה זווית צילום זאת במצלמה מצלמת דמות בממדי מעוותים.

בעת ההסרטה:


הצגה עצמית בשם המלא, ותחום עיסוק, והסלוגן ושם האתר.
להביט וליצור קשר עין עם עינית המצלמה. עדיף לצלם את מעביר המסר בתמונת גוף שלמה.

על מנת שהמסר יועבר בצורה טבעית "ובגובה העיניים" לא מומלץ להקריא את המסר מתוך דף שנמצא מאחורי המצלמה , אלא להגיד אותו באופן ספונטני .הדיבור צריך להיעשות בטון מעניין חי וערני, בצורה ספונטנית וזורמת. לא בטון מונוטוני.

הצופים קולטים ומושפעים מאוד מגוון הקול. שפת הדיבור צריכה להיות יומיומית, ללא ביטויים מקצועיים מדי כדי שכולם יבינו את המסר.

בעזרת הסרטון נקלטים גם שפת הגוף והבעות הפנים שלנו. בזמן העברת המסר כדאי לחייך מעט, להיראות ביציבה נכונה ,לא שפופה ולא בכתפיים שמוטות, אלא ביציבה המשדרת בטחון עצמי, חיוניות, אנרגיה.

מסר וסרטון וידיאו משכנע ומשפיע עשוי להיווצר כאשר בעת הסרטת הסרטון ההתנהגות תהיה אוטנטית ממש כמו בחיים.
בכדי שכל המרכיבים האלה יהיו במצב אופטימאלי בעת הסרטת הסרטון, נשתדל להיראות תמיד במיטבנו, לבושים וערוכים טוב.

כאשר יצוץ לנו רעיון לעריכת הסרטון, נוכל לערוך אותו מיד, ונהיה גם בהרגשה טובה. הרגשה טובה תקרין ותשפיע על יצירת סרטון יעיל ומשכנע.

רצוי להוסיף עניין וגוון לסרטון וגם להוסיף תנועה ,שינוי בסביבה , ושינוי בזווית של המצלמה. טוב לצלם את הסרטון כאשר תוך כדי הליכה ודיבור על המסר והשתנות של הנוף הסביבתי שברקע.

הסרטה עריכה והעלאת סרטוני וידיאו לאינטרנט הינה אפקטיבית מאוד ליצירת נוכחות אינטרנטית שעשויה להזניק מעלה את יצירת המותג האישי והעסקי לכן הינה מומלצת ביותר.

אנשים מעדיפים לקנות מוצרים מאנשים שהם משים אשר הם מרגישים כלפיהם הרגשת know, like ,trust.,כלומר מכירים ,מחבבים ונותנים אימון .בעזרת סרטוני וידיאו, קל יותר ליצור אצל הצופה והלקוח הפוטנציאלי את ההרגשה הזאת ,שתמריץ אותו לבצע את מה המעשה המתבקש.
בסוף הסרטון מומלץ לבקש את הצופה לדרג את הסרטון . להשאיר כתובת ולינק כדי ליצירת קשר וקריאה לפעולה.
 
מספר אתרים להעלאת סרטוני וידיאו לאינטרנט.


www.viddler.com

 

יום שני, 12 בנובמבר 2012

איך פועל שיווק רישתי

   טים סילס מגדולי במשווקים הרשתים
 בארה"ב מסביר על השיווק הרשתי.

תיאור השיווק הרישתי

שיווק רישתי ידוע גם כשיווק רב שכבתי multi level marketing
הצוות של השיווק רישתי מאורגן כארגון. בארגון הזה יש חונך, זה האדם שגייס את אנשי הצוות בשכבה שמתחתיו. יחסי העבודה בניהם הם יחסי שיתוף. כל חבר בצוות יכול להגיע דרגה של חונך, באם הא מגייס לארגון צוות משלו

הארגון בשיווק הרישתייכול לגדול כמו הטור חשבוני.כל חבר מגייס שנים או יותר מתחתיו
וכל אחד מהמגוייסים יכל לגייס עו שנים או יתר מתחתיו,וכך התהליך הזה ממשיך

החונך מכשיר את המגויסים שלו מלמד אותם את כל מה שהוא יודע כדי שיפעלו בדרך הטובה ביותר לשיווק רישתי, וישכפלו את צורת פעולתו. לחונך בדרך כלל יש אינטרס ברור שמגויסיו יצליחו במכירות המוצר של החברה שהארגון קשור אליה, וגם בגיוס והכשרת מרשתים חדשים לארגון
החונך מקבל עמלות מהחברה על מכירת מוצרי החברה על ידי מגויסיו, וזה נקרא הכנסה שיורית. לכן לכל איש בארגון יש מוטיבציה לגייס כמה שיותר אנשים לארגון, ולהכשירם ככל יכולתו. מסיבה זאת ארגון כזה יכול לגדול עד למאות ויותר מרשתים

האם זה מתאים לכל אחד
אפשר להכשיר וללמד את רוב האנשים בשיטות המכירה וההפצה אבל

סגנון ודרך עבודה זאת לא מתאים לכל אדם. כדי להצליח בשיווק רישתי, ראשית יש להאמין בשיטה וגם במוצר ,וגם מאוד רצוי להתנסות בשימוש בו
השיטה הזאת היא שיטת עבודה עצמאית לחלוטין. המפיץ מארגן עצמו

את שיטות ושעות עבודתו, את מי לגייס לצוותיו, כיצד להפיץ את המוצר ולמתג את עצמו בשוק ההפצה
להצלחה בעסק הזה דרושה מוטיבציה גבוהה, ביטחון עצמי, ואמון רב בשיטה, בארגון ובמוצר .העבודה עצמאית ללא בוס שימריץ ויעודד לעבודה, וייתן פידבקים כלשהם חשוב גם לדעת איך להתמודד עם פידבקים שלילים מהסביבה ומהלקוחות, ולא להרפות ידיים

ההכנסה בשיווק רישתי אינה סדירה ומובטחת, אלא תלויה באופן יחסי להצלחה בשיווק של המפיץ ,בהרחבתו של הארגוןבצורת התמולים של החברה אשר שקשורים אליה בהפצה.
האם זה עסק

שיווק רישתי הינו עסק לפי כל הקריטריונים להערכת עסקים .ישנו מוצר שמשווק ונמכר, ישנם החברות שמייצרות את המוצרים .חברות אלו הן על רמה בין לאומית מבחינת חוסנן הכלכלי, ומייצרות מוצרים באיכות טובה. ישנו מספר ניכר של חברות כאלה ,שהן גדולות מבוססות ,ומניותיהם נסחרות בבורסות הבין לאומיות, ברמה גבוהה
חברות אלו מייצרות ומשווקות מוצרים שמשפרים את איכות החיים, ויש להם ביקוש די טוב בשוק .אותן החברות מעדיפות לשווק את מוצריהם ולפרסמם ולמכור אותם על ידי המפיצים בשיווק הרשתי ,משיקולים כלכליים ,בגלל עלויות פרסום והפצה גבוהות ומדיות האחרות

חברות כאלה לא משווקות את מוצריהן ברשתות המכירה הרגילות ,כדי לחסוך בעלויות יקרות של פרסום ,אכסון הובלה ועוד .לכן אותן חברות מעדיפות לשווק ולמכור את מוצריהן דרך המשווקים רישתים, שהם מבחינתם עובדים עצמאים, שאחראים לכל התהליך מהפקת המוצר עד הגעתו לצרכן. לפי כל הקריטריונים האלה שיווק

רישתי הינו עסק חוקי והמיסים מחושבים עליו בהתאם להכנסות והוצאות הכרוכות בתפעול עסק כזה

היתרונות והתועלות בשיווק הרשתי   
לעומת השיווק הפונקציונלי הרגיל 



 

 


יום שבת, 10 בנובמבר 2012

הזמנה להצטרפות לשיווק רישתי


שלום גולש יקר


האם חשבת על אפשרות להרוויח כסף בנוסף לעבודה שלך?

לסגור את המינוס בבנק, לנסוע לביקור בארצות חלומיות,

או להגשים חלום אחר במציאות?

כמה הכנסה תהיה לך מהשיווק הרשתי ,בעיקרון ,זה תלוי  

בך ככל שתשקיע יותר ככה תרוויח יותר.

למעשה ישנם אנשים שונים שמרוויחם סכומים שונים,

בעבודה מהבית.

במשך הזמן תוכל לייצר מקור הכנסה יציב לאורך זמן.

אז אם התחום הזה מעניין אותך ואתה רוצה לדעת עליו יותר,

אוכל לתת לך מידע נוסף שייתן לך תשובות מבהירות.

צור קשר איתי השאר לי פרטיך ואחזור אליך בהקדם

ואענה לך בכיף על השאלות בנושא הזה.

 

ליצירת קשר אתי :

טלפון : 0509011216 ,    אמאיל:  leasedan9@gmail.com
 

למה כדאי להצטרף לשיווק רישתי



 

1.  עבודה עצמאית ללא בוס, שמחליט עבורנו.

2.  העבודה יכולה להתבצע מהבית  בשעות  הנוחות .

3.  אפשרות ליותר זמן פנוי, הסיבות  הטובות להצטרף
     לעסק השיווק הרשתי. לעצמנו ,ולמשפחתנו.

4.  תוספת להכנסה ,שיכולה לגדול ולהיות ממונפת,

    להשקעה שלנו בעסק.

5. פוטנציאל להגיע להכנסה שיורית למשך שנים רבות.

6. עבודה מעניינת בשיווק, בתקשורת וביצירת קשר

   עם אנשים, ברשתות חברתיות שבאינטרנט.