יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

נוכחות אינטרנטית בסרטוני וידיאו


סיבות טובות לצלם ולהעלות לאינטרנט סרטוני וידאו


לאחרונה גוברת הנטייה ליצור מיתוג אישי והעברת מסרים, בעזרת סרטוני וידיאו והעלאתם לאינטרנט .בעזרת סרטוני וידיאו נוצרת השפעה אפקטיבית ומהירה על קהל היעד שלנו.

אכן" תמונה שווה יותר מאלף מילים" וסרטון וידיאו שווה הרבה יתר להעברת המסר.הצופה בסרטון
וידיאו קולט את המסר להבנתו עם יותר חושים מכל מסר המועבר על ידי טקסט ,או MP3

בסרטון וידיאו ערוך היטב אנו נראים יותר ממשים ומוחשיים, מאשר בכל מדיה אחרת, לכן קל לצופה להזדהות ולהתחבר אלינו. בסרטון וידיאו אנו מאפשרים יותר חשיפה על עצמנו, דרך זו משפיעה על יצרת אימון אצל הצופה בו .מי שצופה בסרטוני וידיאו, במשך הזמן עשוי להרגיש כאילו הוא מכיר כבר את מעביר המסרים דרך הסרטונים

אנשים מטבעם מתחברים עם אנשים ולא עם המוצרים ש מציעים להם לקניה הצגת סרטוני וידיאו עם מסר בעל ערך, הינה דרך אפקטיבית להשגת מיתוג אישי להגדיל את הנוכחות והנראות האינטרנטית שמסייעת רבות להגדלת את רשימת התפוצה

ישנם אנשים שחוששים בתחילה מהעלאת סרטון לאינטרנט, אינם רגילים לחשיפה העצומה של האינטרנט, ולדבר אל המצלמה ניראה להם לא טבעי.

הדרך שמאפשרת להתגבר על תחושות מעכבות כאלה, ולרכוש יכולת להצטלם טוב למסך היא, לפני העלאת סרטון לאינטרנט, לתרגל ולתרגל שוב. לעשות סימולציות ולהתאמן עד שההרגל הופך לטבע שני, כמו חלק מאתנו, ולאחר מכן הסרטת וידאו והעברת המסר בו זמנית נעשית בצורה טבעית וחלקה וספונטנית, כמו עוד הרגל נרכש.

הכנת סרטון וידיאו אופטימאלי:


ראשית יש להכין את המסר ולהיות בקיאים בו. לפני הכנתו יש לערוך מחקר קטן. המסר צריך להיות קצר, תמציתי, שמציג בעיה של קהל היעד והצעה יעילה לפתרונה.

כדי לסקרן את הצופה כדי שיצפה בסרטון שערכנו על הכותרת והתקציר לתיאור הסרטון להיות מעניינים ואטרקטיביים

טכניקה לעריכת הסרטון:


הצילום נעשה בדרך כלל בעזרת מצלמה דיגיטלית, או על ידי הטלפון החכם בתכנות לצילום בווידיאו עם הקלטה בו זמנית. עריכת הסריט יכולה להיעשות בתוכנות כאלה

 camtasia, Movie-maker, Picasa, adobe Premierותוכנות נוספות.

לפני הצילום:


להכין תאורה טובה ורכה שבאה מלפנים לא, מאחור, לא תאורת ניאון. התאורה האופטימלית היא תאורת אור היום , לא ממש בשמש .להתמקם במרחק מתאים ומול מצלמה .כאשר המצלמה מצלמת את הדמות מלמעלה מעליה או מלמטה זווית צילום זאת במצלמה מצלמת דמות בממדי מעוותים.

בעת ההסרטה:


הצגה עצמית בשם המלא, ותחום עיסוק, והסלוגן ושם האתר.
להביט וליצור קשר עין עם עינית המצלמה. עדיף לצלם את מעביר המסר בתמונת גוף שלמה.

על מנת שהמסר יועבר בצורה טבעית "ובגובה העיניים" לא מומלץ להקריא את המסר מתוך דף שנמצא מאחורי המצלמה , אלא להגיד אותו באופן ספונטני .הדיבור צריך להיעשות בטון מעניין חי וערני, בצורה ספונטנית וזורמת. לא בטון מונוטוני.

הצופים קולטים ומושפעים מאוד מגוון הקול. שפת הדיבור צריכה להיות יומיומית, ללא ביטויים מקצועיים מדי כדי שכולם יבינו את המסר.

בעזרת הסרטון נקלטים גם שפת הגוף והבעות הפנים שלנו. בזמן העברת המסר כדאי לחייך מעט, להיראות ביציבה נכונה ,לא שפופה ולא בכתפיים שמוטות, אלא ביציבה המשדרת בטחון עצמי, חיוניות, אנרגיה.

מסר וסרטון וידיאו משכנע ומשפיע עשוי להיווצר כאשר בעת הסרטת הסרטון ההתנהגות תהיה אוטנטית ממש כמו בחיים.
בכדי שכל המרכיבים האלה יהיו במצב אופטימאלי בעת הסרטת הסרטון, נשתדל להיראות תמיד במיטבנו, לבושים וערוכים טוב.

כאשר יצוץ לנו רעיון לעריכת הסרטון, נוכל לערוך אותו מיד, ונהיה גם בהרגשה טובה. הרגשה טובה תקרין ותשפיע על יצירת סרטון יעיל ומשכנע.

רצוי להוסיף עניין וגוון לסרטון וגם להוסיף תנועה ,שינוי בסביבה , ושינוי בזווית של המצלמה. טוב לצלם את הסרטון כאשר תוך כדי הליכה ודיבור על המסר והשתנות של הנוף הסביבתי שברקע.

הסרטה עריכה והעלאת סרטוני וידיאו לאינטרנט הינה אפקטיבית מאוד ליצירת נוכחות אינטרנטית שעשויה להזניק מעלה את יצירת המותג האישי והעסקי לכן הינה מומלצת ביותר.

אנשים מעדיפים לקנות מוצרים מאנשים שהם משים אשר הם מרגישים כלפיהם הרגשת know, like ,trust.,כלומר מכירים ,מחבבים ונותנים אימון .בעזרת סרטוני וידיאו, קל יותר ליצור אצל הצופה והלקוח הפוטנציאלי את ההרגשה הזאת ,שתמריץ אותו לבצע את מה המעשה המתבקש.
בסוף הסרטון מומלץ לבקש את הצופה לדרג את הסרטון . להשאיר כתובת ולינק כדי ליצירת קשר וקריאה לפעולה.
 
מספר אתרים להעלאת סרטוני וידיאו לאינטרנט.


www.viddler.com

 

תגובה 1:

  1. אני מתעסק בתחום של בניית אתר באינטרנט ויש לי גם מערכת קידום אתר ובנתי מערכת בניית אתר באינטרנט ורציתי להגיד שזה פוסט מעולה על נוכחות אינטרנטית בסרטוני וידיאו

    השבמחק