יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

טיפים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי


דף נחיתה יעיל

דף נחיתה ,נקרא גם דף לכידה. בדף זה הגולש מתבקש להשאיר את הפרטים שלו, שמו, האימייל של, ולפעמים גם את מספר הטלפון שלו. המטרה היא כדי שנצרפו לרשימת התפוצה והדיוור הישיר שלנו, או על מנת לבצע את הרכישה.
דף זה הינו הדף החשוב ביותר שמסייע לנו לבנות את רשימת התפוצה, שהיא חשובה ביותר לביסוס העסק שלנו. דף נחיתה יעיל מגביר לנו את אחוזי ההמרה של הגולשים, לביצוע הפעולה שהתכוונו אליה.

כדי לקבל את הסכמתו של הגולש להיות ברשימת הדיוור הישיר שלנו, או להצטרף לארגון שלנו בשיווק הרשתי, עלינו  לשכנעו בייחודיות שלנו לעומת האחרים, ומה התועלת שיפיק מפעולה זאת. כאשר מדובר במוצר שלנו, שרות, או קורס מסוים, עלינו להראות לגולש כיצד הדבר יועיל בשבילו.
כדי להמריץ את הלקוח הגולש למסור לנו את פרטיו ולהסכים לקבל מאתנו דיוור ישיר, כדאי לתת לו בונוס חינמי בעל ערך עבורו.
הבונוס הזה עשוי להיות eBook שכתבנו, סרטוני וידיאו חינמיים עם מסר להדרכה, הנחה מסוימת לקורס שעביר, או תוכנה מסוימת שתכנתנו שתועיל לו,ושהוא יוכל לקבלה בחינם למחשב שלו.
לאחר שקיבלנו את פרטיו של הגולש למטרת דיוור ישיר, עלינו לספק לו תכנים איכותיים מעודכנים, בזמנים מתוזמנים, על מנת שיהיה מעוניין בהמשך התקשורת אתנו.
 

מבנה דף הנחיתה

ראשית יש להכין עבורו מתחם-domain- או סב דומיין, או לצרפו לבלוג או אתר שלנו. יש להקפיד על תשלום עבור דומיין או הסב דומיין במועד המתאים, על מנת שלא יופקע מאתנו, ודף הנחיתה יבוטל. לאחר שהעלינו את דף נחיתה לאינטרנט.

 אפיונו של דף הנחיתה.


הגולש מחליט על ביצוע הפעולה במשך מספר שניות בלבד. מסיבה זאת חשוב שהגולש יתרשם לחיוב כבר בשניות הראשונות.
ראשית יש לבנות כותרת אטרקטיבית מהותית ,עלינו ומה אנו מציעים לגולש שמועיל עבורו, מנוסחת בצורה תמציתית. דף הנחיתה צריף להיות בנוי בצורה לא מורכבת, ללא קישורים מיותרים, כדי שלא להסיח את דעתו של הגולש.

לאחר מכן יהיה טקסט ענייני, שכתוב בכתיבה שיווקית ומתאר התועלות של מוצר, השרות שאנו מציעים, מעט מידע עלינו ועל ניסיוננו והתמחותנו בתחום.
רצוי מאוד להוסיף תמונה שלנו וגם של המוצר, סרטוני וידיאו שמתארים עדויות של לקוחות מרוצים, שמספרים על התועלת שהפיקו מהמוצר, השרות, או מה שאנו משווקים. טבליות להשארת הפרטים, והמרצה לביצוע הפעולה.
לבסוף כפתור שבלחיצה עליו הגולש מאשר את הפעולה ושולח אלינו את פרטיו.

דוגמה לדף נחיתה פשוט:

כותרת אטרקטיבית ומסקרנת, 
תאור תועלת עיקרית של המוצר.
 
שיקוף הבעיה של הלקוח שאליו מופנה
הדף נחיתה.
סרטון וידיאו של מציג דף הנחיתה,אשר משקף את הבעיה
של הלקוח ,את פתרונה בעזרתנו או ע"י בעזרת המוצר המוצע.
התועלות,
 
1.תועלת ראשונה,
2.תועלת שניה,
3.תועלת שלישית,
4.תועלת רביעית.

הוכחות חברתיות:
1.עדות ראשונה,מצולמת בוידיאו.
2.עדות שניה מצולמת בוידיאו.
3. עדות שלישית מצולמת בוידיאו.
ההשקעה הנדרשת,מה הלקוח יקבל תמורתה פלוס
בונוס ושוויו במחיר.

 קריאה והמרצה לפעולה לפעולה
 




 


           



כפתור לחיץ שבו הלקוח
מאשר הסכמה לפעולה.





    שלח


 

2 תגובות:

  1. אני מתעסק בתחום של בניית אתר באינטרנט ויש לי גם מערכת קידום אתר ובנתי מערכת בניית אתר באינטרנט ורציתי להגיד שאני מסכים עים האימרה שדף נחיתה ,נקרא גם דף לכידה. בדף זה הגולש מתבקש להשאיר את הפרטים שלו, שמו, האימייל של, ולפעמים גם את מספר הטלפון שלו. המטרה היא כדי שנצרפו לרשימת התפוצה והדיוור הישיר שלנו, או על מנת לבצע את הרכישה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה,דף נחיתה שבנוי טוב עשוי להגדיל באופן משמעותי את אחוז ההמרות.

      מחק