יום שבת, 5 בינואר 2013

שיטות למשיכת לידים ,מתעניינים הנעתם להמרה.


מספר שיטות להגדלת הלידים המתעניינים  להמרה והפיכתם ללקוחות אוהדים

לתהליך ההתעניינות במוצר שרות ישנם ארבעה שלבים בראשי תיבות AIDA
1.תשומת לב Attention
2.התעניינות   Interest
3.תשוקה או רצון לרכוש את המוצר Desire
4.נקיטת פעולה Action

1.תשומת לב. בתקופה האחרונה אנו מוצפים בעודף מידע, שברובו אינו רלוונטי בשבילינו. בגלל העודף במידע אנשים סגלו אדישות למודעות רבות. כדי לרכוש את תשומת לב הלקוח יש להציג לו משהוא מיוחד שיראה לו מעניין, מושך ורלוונטי עבורו.
2.משך זמן ההתעניינות של הלקוח אורך כשניות מספר. אם הקורא/גולש לא התרשם שהמידע רלוונטי, יעיל וניתן ליישום עבורו, הוא ייטוש וימשיך הלאה.

3.כאשר הקורא גולש השתכנע שהמוצר בעל תועלות עם ערך עבורו הוא ימשיך בקריאה ובנקיטת הפעולה או ההמרה
כדי להניע את הפונה ליד לפעולה ולרכישה יש להציג את התועלות של המוצר/שרות מבחינת מבטו של הלקוח המועמד. דבר זה ניתן לבצע בהצלחה לאחר מחקר שווקים ומילות המפתח, שהגולש משתמש במנועי החיפוש. ניתן גם לערוך סקרים ולבקש את האנשים שברשימת התפוצה לענות על שאלונים שמשקפים את העדפותיהם בתחום.

בשלב הבא להגיש הצעת מכירה ייחודית Uniqe Sell Proposition עם יתרונות  ברורים שאינם אצל אף אחד בתחום.

לבנות דפי נחיתה ממירים, עם כותרת מושכת ומסקרנת רשימת תועלות שוות. להציג עדויות והוכחות חברתיות. מומלץ מאוד להציג את התועלות וההוכחות חברתיות בתצלומי וידיאו. סרטון וידיאו יוצר הרגשת ממשות והכרות, שמאחורי המוצר עומד אדם ממשי. אחריות וערבות על יעילות המוצר ושוויו ההשקעה בתשלום עבורו. רצוי גם להציע בונוסים נוספים מעל הציפיות של הרוכש.
ללמוד להתקדם ולהתפתח אישית כל הזמן, כדי להגיע לרמה של מומחה בר סמכה בתחום.

לבנות רשימת תפוצה איכותית ולבנות יחסים ארוכי טווח עם הממוענים ,על ידי הגשת מידע  חינמי רלוונטי בעל ערך, בזמנים קצובים.

 להיות נוכחו ומעורב  ולתרום בקהילה און ליין ואוף ליין.
יצירת שיתופי פעולה מניבים עם בעלי עסק אשר להם מוצר דומה, משלים או תחליפי. שיתופי פעולה מוצלחים יוצרים סינרגיה, כך שהשלם שווה יותר מסכום שני חלקיו.
להיות חדשנים להוסיף מפעם לפעם רעיונות מקוריים שמושכים את העין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה